malinda bengtson

Direktlänk till inlägg 23 november 2009

Fotoblogg

Av malindabengtson - 23 november 2009 22:44

Nu har jag gjort två bloggar på en dag, snacka om produktivt. Sammanlagt äger jag nu två hela bloggar och är "delägare" i en. Min första blogg har jag haft sen våren -08 och den används mest till att skriva ner mina tankar rätt och slätt. Besök den gärna här.


Den andra bloggen skapades som sagt idag och är en företagsblogg för ett UFföretag jag är delägare i, Softlight. Den är till för att nå ut till kunder och visa upp vårt företag.


Och nu till den här bloggen, min tredje. Som jag faktiskt tänk skapa ett bra tag nu, men det har bara inte blivit av. Nu är den här i alla fall och den är till för mina bilder. Jag är mycket fotointresserad och går tredje året på medieprogrammet (SÄG) i karlstad. Jag känner att jag behöver någonstans att visa upp och få kritik på mina bilder och har inte riktigt hittat det rätta stället. Så nu blir det här ett försök till det och vi får se hur det går.


Jag ska försöka hålla mig så mycket som möjligt till bilder och låta de tala för sig själva, texten kommer istället finnas på min första blogg. Det är där "jag" finns. Här visar jag bara upp mina foton, och hoppas på kritik och kommentarer.


Ja, vi säger väl så.

Tack.

 
 
Sofie

Sofie

24 november 2009 00:21

spännande :) jag ska följa!

http://sofiiejohansson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malindabengtson - 1 augusti 2014 15:30

Mammas dag idag så då är det klart att hon får välja vad vi ska göra! Det blev lunch på Café August vilket var väldigt gott och mysigt. Jag har faktiskt inte varit där förut så det var kul att äntligen komma iväg.                       ...

Av malindabengtson - 26 juli 2014 21:15

            Början på en grym utekväll med bästa tjejorna ♥ ...

Av malindabengtson - 25 juli 2014 17:45

                        Fick med mig de här två filurerna ut på en mysig tur i skogen. Snacka om bra kvällstur! älskar att tillbringa tid i stallet och det är inte dumt med sällskap där heller. Helt klart godkänd kväll, jag är så gla...

Av malindabengtson - 23 juli 2014 16:15

                                   Bästa vännerna, bästa dagen. Så himla perfekt! Åh vad jag gillar er! ...

Av malindabengtson - 20 juli 2014 20:45

                                                      Sinnessjukt bra helg i fina Jönköping med massa bra människor, kalas! ...

Skapa flashcards