malinda bengtson

Alla inlägg under mars 2010

Av malindabengtson - 30 mars 2010 11:27


Passade på att tävla jag med, liksom hela resten av svenska folket. Och halva facebook, de är överallt de där nedrans bikinisarna. Men va tusan, man fick ju 50 spänn på nelly så varför inte?
Dessutom är den ju snygg, jag skulle i alla fall vilja ha den.
Min designade bikini på NELLY.COM

Av malindabengtson - 30 mars 2010 01:44

Jag läste en bok idag för Oscar 3år, det var en fin bok. Nästan så tårarna samlades, så fin var den. Se själv;


 

 

Tyvärr minns jag inte vad den hette, men jag ska ta reda på det på Onsdag, så kan alla läsa den sen. Jag lovar, den är läsvärd.

Av malindabengtson - 30 mars 2010 01:31


 


Jag praktiserar på dagis just nu, eller nej -förskola heter det. Älskar barnen, kommer sakna dem imorgon när jag inte ska vara där. Kommer saknar dem ännu mer efter den här veckan. Tur att man kan åka dit när man vill i alla fall.
Idag målade vi med vattenfärg i snön, det var fint. Vissa målade dagishuset också, men det gjorde inte så mycket, det var ju bara vattenfärg.


Jag fotar barnen, det vi gör och lite runtomkring. Ska fylla på deras 'portfolios' och bildarkiv samtidigt som jag sen också kan visa upp det i skolan. Känns bra att göra något lite nyttigt.


Man kanske skulle bli förskolelärare ett tag, slash fotograf. Vilket perfekt yrke!

Av malindabengtson - 29 mars 2010 00:13



 

 

 

   

Jag älskar verkligen min studentmössa, helt underbar. Studenten kommer bli underbar, jag vill vara där nu och för alltid. 

Av malindabengtson - 28 mars 2010 01:06



Har missat att nämna det men vi gör om våra badrum. Det tar tid, för lång tid. Jag vill ha tillbaka min dusch, och så vill jag ha bubbelbadet, och allt annat fint.

Nu, det skulle göra mig glad.

Av malindabengtson - 28 mars 2010 01:03



Det är lycka.

Av malindabengtson - 27 mars 2010 12:17

Åh, det börjar verkligen närma sig.

Klickade hem den här skönheten till studentklänning idag, jiho!


 

Av malindabengtson - 26 mars 2010 14:53

KÄRLEK

     



Ovido - Quiz & Flashcards