malinda bengtson

Direktlänk till inlägg 30 mars 2010

Färgrikt

Av malindabengtson - 30 mars 2010 01:31


 


Jag praktiserar på dagis just nu, eller nej -förskola heter det. Älskar barnen, kommer sakna dem imorgon när jag inte ska vara där. Kommer saknar dem ännu mer efter den här veckan. Tur att man kan åka dit när man vill i alla fall.
Idag målade vi med vattenfärg i snön, det var fint. Vissa målade dagishuset också, men det gjorde inte så mycket, det var ju bara vattenfärg.


Jag fotar barnen, det vi gör och lite runtomkring. Ska fylla på deras 'portfolios' och bildarkiv samtidigt som jag sen också kan visa upp det i skolan. Känns bra att göra något lite nyttigt.


Man kanske skulle bli förskolelärare ett tag, slash fotograf. Vilket perfekt yrke!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malindabengtson - 1 augusti 2014 15:30

Mammas dag idag så då är det klart att hon får välja vad vi ska göra! Det blev lunch på Café August vilket var väldigt gott och mysigt. Jag har faktiskt inte varit där förut så det var kul att äntligen komma iväg.                       ...

Av malindabengtson - 26 juli 2014 21:15

            Början på en grym utekväll med bästa tjejorna ♥ ...

Av malindabengtson - 25 juli 2014 17:45

                        Fick med mig de här två filurerna ut på en mysig tur i skogen. Snacka om bra kvällstur! älskar att tillbringa tid i stallet och det är inte dumt med sällskap där heller. Helt klart godkänd kväll, jag är så gla...

Av malindabengtson - 23 juli 2014 16:15

                                   Bästa vännerna, bästa dagen. Så himla perfekt! Åh vad jag gillar er! ...

Av malindabengtson - 20 juli 2014 20:45

                                                      Sinnessjukt bra helg i fina Jönköping med massa bra människor, kalas! ...

Skapa flashcards