malinda bengtson

Alla inlägg under september 2010

Av malindabengtson - 29 september 2010 00:48


 
Världens finaste voff!

Av malindabengtson - 27 september 2010 23:49

 


Bubbel



Vet inte varför jag inte bloggar lika mycket längre.

Behovet finns inte riktigt där som det gjorde förut.

Inte fotat mycket heller den senaste månaden, men det kommer.

Nu är det mest, chill.

Av malindabengtson - 11 september 2010 15:18

 


och alltid alltid att jag

kommer vaka över dig

genom mörkret jag leder dig

jag finns i varje steg du tar

så du behöver aldrig mer vara rädd


Min bästa.

Av malindabengtson - 6 september 2010 00:25

   


  Oskar Linnros

Nöjes 2010.09.03


Av malindabengtson - 3 september 2010 12:59

 


Mitt älskade körsbärsträd. Eller grenar av ett träd i alla fall. Jag är riktigt nöjd, efter ett antal felskisser blev det tillslut som jag ville.


Det står för kärlek, styrka, lycka och att ta vara på livet.

Men det står för något ännu mer speciellt för mig. Alla grenar kommer från samma träd, samma rot. Men de växer själva, de delar sig och tar egna vägar. Precis som nu, efter gymnasiet så går alla åt olika håll. Vissa skaffar jobb, andra pluggar vidare, en del flyttar. Långt bort. Men roten är fortfarande densamma. Och vi tappar inte taget, inte stodeneligan inte.

Av malindabengtson - 3 september 2010 12:55

           

Elins fem fjärilar, blev hur bra som helst.


jag älskar dig vännen

Ovido - Quiz & Flashcards