malinda bengtson

Direktlänk till inlägg 3 september 2010

Mitt lille träd

Av malindabengtson - 3 september 2010 12:59

 


Mitt älskade körsbärsträd. Eller grenar av ett träd i alla fall. Jag är riktigt nöjd, efter ett antal felskisser blev det tillslut som jag ville.


Det står för kärlek, styrka, lycka och att ta vara på livet.

Men det står för något ännu mer speciellt för mig. Alla grenar kommer från samma träd, samma rot. Men de växer själva, de delar sig och tar egna vägar. Precis som nu, efter gymnasiet så går alla åt olika håll. Vissa skaffar jobb, andra pluggar vidare, en del flyttar. Långt bort. Men roten är fortfarande densamma. Och vi tappar inte taget, inte stodeneligan inte.

 
 
Ingen bild

Linnéa

14 september 2010 03:17

Tatueringen var jättefin, gillar den ännnu mer nu när jag läste den fina tanken du hade med den Malle! Du är bra! Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malindabengtson - 1 augusti 2014 15:30

Mammas dag idag så då är det klart att hon får välja vad vi ska göra! Det blev lunch på Café August vilket var väldigt gott och mysigt. Jag har faktiskt inte varit där förut så det var kul att äntligen komma iväg.                       ...

Av malindabengtson - 26 juli 2014 21:15

            Början på en grym utekväll med bästa tjejorna ♥ ...

Av malindabengtson - 25 juli 2014 17:45

                        Fick med mig de här två filurerna ut på en mysig tur i skogen. Snacka om bra kvällstur! älskar att tillbringa tid i stallet och det är inte dumt med sällskap där heller. Helt klart godkänd kväll, jag är så gla...

Av malindabengtson - 23 juli 2014 16:15

                                   Bästa vännerna, bästa dagen. Så himla perfekt! Åh vad jag gillar er! ...

Av malindabengtson - 20 juli 2014 20:45

                                                      Sinnessjukt bra helg i fina Jönköping med massa bra människor, kalas! ...

Skapa flashcards