malinda bengtson

Alla inlägg under oktober 2010

Av malindabengtson - 5 oktober 2010 00:15


Höstlöv


Äntligen. Fotolusten är tillbaka!

Vore konstigt annars med höstens underbara färger, så många möjligheter.

Nu är det bara en ny kamera och lite roliga objektiv som fattas. Fast det får nog vänta, i alla fall kameran. Objektiv är nästa investering! Förutom skorna i det tidigare inlägget.. Dom ropar fortfarande.
Och en flygbiljett till England.

/M

Av malindabengtson - 4 oktober 2010 01:06


 


Tiden går fort, min bästa har nu vart borta i lite mer än tre veckor. Fast det känns som en evighet.. Jag saknar att bara kunna gå sådär tio meter och sen träffa henne. Jag saknar att bara kunna ses närsomhelst, ta en fika, en latte. Vad som helst. Bara kunna ringa och prata i flera timmar utan att behöva boka in en tid för det. Jag saknar min bästa vän.

Av malindabengtson - 4 oktober 2010 00:18

 

Jag är skonarkoman. När jag ser ett par snygga skor bara måste jag ha dem. Här är tre helt underbara par skor. Jag vill ha allihopa. Synd bara att det skulle kosta mig en månadslön, nästan.. Par nr 1 är favoriten. Nära 2000, men fyyyy så snygga. Kanske kan bli så att jag måste ha dem. De ropar på mig. De vill stå i min hylla, det bara är så. kärlek på hög nivå.

Mums

Ovido - Quiz & Flashcards