malinda bengtson

Direktlänk till inlägg 27 januari 2011

Dag 7

Av malindabengtson - 27 januari 2011 00:15

                    Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon


Till att börja med skulle jag shoppa. En hel del tror jag, bara för att jag kan. Sen skulle jag åka på en sjuhelsikes resa, se massa, njuta massa, ha det hur bra som helst och kunna unna mig allt jag ser. Sen skulle jag äta ute hela tiden. Mat är något av det bästa som finns, och underbart god mat -yummi.

Sen skulle jag ha en kent/håkan/lasse spelning för karlstad, och såklart se till att jag får träffa mina hjältar.

Jag skulle köpa en lägenhet och inreda den precis så som jag vill ha den.

Jag skulle sätta mig någonstanns och bara njuta av att vara miljonär. Hah, miljonär. Jag skulle nog ha en tröja där det står "Hej jag är miljonär" på. Bara för att jag faktiskt är det.

En snygg bil skulle jag såklart ha också.

Tillslut skulle jag köpa mig ett gymkort. Ett premium-guld-gymkort. Sånt där som bara miljonärer kan ha.


Om sen en miljon räcker till allt det här det är en annan femma. Jag får väl ta och fixa en sisådär 10 miljoner istället för bara en. Ska det va så ska det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malindabengtson - 1 augusti 2014 15:30

Mammas dag idag så då är det klart att hon får välja vad vi ska göra! Det blev lunch på Café August vilket var väldigt gott och mysigt. Jag har faktiskt inte varit där förut så det var kul att äntligen komma iväg.                       ...

Av malindabengtson - 26 juli 2014 21:15

            Början på en grym utekväll med bästa tjejorna ♥ ...

Av malindabengtson - 25 juli 2014 17:45

                        Fick med mig de här två filurerna ut på en mysig tur i skogen. Snacka om bra kvällstur! älskar att tillbringa tid i stallet och det är inte dumt med sällskap där heller. Helt klart godkänd kväll, jag är så gla...

Av malindabengtson - 23 juli 2014 16:15

                                   Bästa vännerna, bästa dagen. Så himla perfekt! Åh vad jag gillar er! ...

Av malindabengtson - 20 juli 2014 20:45

                                                      Sinnessjukt bra helg i fina Jönköping med massa bra människor, kalas! ...

Skapa flashcards