malinda bengtson

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av malindabengtson - 28 januari 2011 23:45

       

Oskar Linnros på nöjes.

Bra med en lugn kväll, gårdagen var alldeles för mycket.

Nykter resten av året kanske vore något?

Av malindabengtson - 28 januari 2011 18:30

En dålig vana jag önskar att jag inte hade


Är det ett bra eller dåligt tecken när jag har svårt att komma på något här? Antingen har jag för dålig självinsikt eller så har jag helt enkelt ingen dålig vana.. Hah, årets skämt.


I samma stund som jag skrev dessa meningar kom jag på en hel massa dåliga vanor, roligt värre..

- Jag väntar alltid till sista stund innan jag gör klart något, framförhållning vad är det?

- Jag är alldeles för dålig på att hålla kontakten med människor jag inte träffar så ofta. Otroligt dåligt drag då det ofta är människor jag tycker väldigt mycket om.

- Jag äter way to much onyttigheter & har förälskat mig i latte, inte allför bra det heller.

- Jag skrev om naggellack häromdagen & lika mycket som jag älskar att måla och fixa med naglarna, lika kul är det att pilla bort det. Inte snyggt någonstans dock..

- Jag ägnar allt för mycket tid åt datorn & tv'n istället för något vettigt.

- Jag är lat. Alldeles för lat när det gäller att ta tag i saker och ting.

- Jag är en slösa, har alltid älskat att spendera pengar och har svårt att lägga undan och spara...


Ja, det var ju några dåliga vanor som jag är mindre stolt över i alla fall.

Kanske dags att ta tag i saken och göra något åt det..? men nä är nog för lat för det..

Ovido - Quiz & Flashcards