malinda bengtson

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av malindabengtson - 14 februari 2011 14:45

  Tack Mami, tack farmor.

kärlek

Av malindabengtson - 14 februari 2011 10:30

kärlek kärlek kärlek kärlek kärlek

Av malindabengtson - 14 februari 2011 10:00


  Happy Valentine's Day!  

Av malindabengtson - 14 februari 2011 02:36

Hittade ett kort klipp från håkan -08, gömd i en mapp långt borta.

Synd att det är så sjukt kort, men tusan så bra ändå.

Av malindabengtson - 14 februari 2011 02:15


   


Min favorithögtid


Trots stress, alla måsten och allmän press under julen så måste jag ändå medge att det är min favorit. Det byggs upp så länge, julen är inte bara en dag utan nära på en hel årstid. Ända från sena Oktober börjar amn längta till jul, det bli mörkare, mysigare. julbelysningen kommer upp och man börjar tänka ut bra julklappar till nära & kära. Kan tillägga att jag älskar att ge bort saker. Att hitta den perfekta presenten eller julklappen, kick.


Julen alltså. Tror midsommar kommer på andraplats. Om jag inte glömt någon annan bra högtid..?


M

Av malindabengtson - 14 februari 2011 00:49

 

Jag minns knappt vilka bilder jag publicerat och inte, men tror denna är ny.. I vilket fall som helst borde jag sova nu, men har inte en tanke på det. Trivs för bra inatt, det är jag och Håkan.


Som sjömannen älskar haven

Skapa flashcards