malinda bengtson

Alla inlägg under mars 2011

Av malindabengtson - 29 mars 2011 12:30

  omnomnomnom...


Blev bjuden på frulle hos Beafisen denna fina morgon.

Lille busen är hemma från norway några dagar, lovely!

Av malindabengtson - 28 mars 2011 11:56

 

"...att hon är vackrare än sången,

och att jag önskar att jag skrev den"


Såhär ser det ut på mitt fönsterbräde i rummet.

Du lyser Viola, ser du det? du lyser! :) ♥ 

Av malindabengtson - 22 mars 2011 22:30




"Nu skulle jag inte säga nej

till en fribiljett mot himlen

är du ute någonstans

inatt så drömde jag om dig

och det väckte gamla minnen

jag fick aldrig någon chans"


Viola, Jag drömde om dig inatt.

Det var så verkligt, du var verkligen här.

Jag saknar dig.


Det gör ont.

Du ska ju vara här hos oss nu, ingen annanstans. Vart är du? kom hit.

Kom hem. Snälla

Av malindabengtson - 22 mars 2011 11:51

 

Like every city needs a distance, every sky demands a moon
Every winter needs a snowfall, every summer wants a June
Money’s just a piece of paper, gold is blinding don’t you see
Fame is just our own illusion of what life was meant to be
But I don’t need a perfect mirror, I don’t care for queens and kings
We are free and we are perfect when Lady Stardust sings

Av malindabengtson - 21 mars 2011 12:03

 

Av malindabengtson - 21 mars 2011 00:27

     


Galet bra helg i Oschlo med Beafisen. Robyn, utgång & mys, välbehövligt & bra.

pyss  ♥

Av malindabengtson - 20 mars 2011 23:15

     

Av malindabengtson - 7 mars 2011 23:36


  

Yeah, sometimes I'm blind
I'm just out of my mind
Baby, I'm the worrying kind


Ovido - Quiz & Flashcards