malinda bengtson

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av malindabengtson - 16 augusti 2011 15:42

Egentligen skulle jag ha packat nu.

Egentligen skulle jag redan ha vart i stallet nu. 
Egentligen skulle jag vart i stan för en timme sen.
Egentligen skulle jag börja jobba om 15 minuter.


Istället har jag sovit, ätit lite, sovit lite till och ugglat här vid datorn (som konstigt nog inte har förvärrat situationen än).


vad som ligger bakom min otroligt fartfyllda dag stavas Migrän.


Ända sen igår har den hållt i sig, mådde så illa att jag kräktes igårkväll. Första gången av migränvärk för mig. Usch, inte roligt någonstans.

Börjar i alla fall må bättre så ska ta mig iväg till stallet snart, och äta något.

Annars då? Laddar och taggar ordentligt inför en resa till Madeira imorgon, ska bli tooooookbra! just därför är det dags att krya fort nu.  


   bild från i lördags, brabrabra kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards