malinda bengtson

Alla inlägg under juli 2012

Av malindabengtson - 31 juli 2012 10:45

 


Ja tack!

 

 

Av malindabengtson - 31 juli 2012 09:15




     

Av malindabengtson - 30 juli 2012 20:42

Hej,

sitter på jobbet och väntar på att få skriva in lite projekt, löner etc. Tiden går inte så väldans fort när det är så lite att göra, man får sysselsätta sig bäst man kan.


Häromveckan städade vi alla intervjuarplatser, skurade och städade IL-bänken och massa annat kul.


Annars har jag köpt en ny kalender idag, märkte att min visst tagit slut utan att jag sett det... är inte så duktig kalenderanvändare på sommaren tydligen. Men när jag kom på att jag inte hade någon aning om vad jag har planerat in i veckan så kände jag att det var dags att komma in i det igen! Heja mig


Nu vet jag i alla fall att jag ska fika med Sandra imorgon, fira Mami och Marie på Onsdag, rida på Torsdag, gå ut och äta med Marie på Torsdag, hänga och grilla på fredag med en massa skönt folk (förhoppningsvis, inte helt planerat och klart än), rida på lördag och kanske träffa Sofia en sväng. Sen är det även jobb hela veckan lång kan jag tro, minus Onsdag då jag är leeeeeeedig! Sjukt skönt. Håll tummarna för bra väder annars blir jag ledsen.


Det var nog bra att jag köpte mig en kalender ändå.


xx


Av malindabengtson - 30 juli 2012 19:15

 


Alltid älskad, Alltid saknad, Aldrig glömd

 

  

Av malindabengtson - 30 juli 2012 10:49

 


Kaviar, mitt favorit-frukost-ställe i Karlstad.

Var där för någon vecka sen och märkte till min förtvivlan att de hade bytt ut våfflorna mot pannkakor.

Visst pannkakor är gott men vad fan, inte ok Kaviar!


Men jag får väl ha överseende I guess, antingen det eller en protestlista.

Jag ska tänka på saken.

                                                      xx

 


Av malindabengtson - 30 juli 2012 10:45

 


Gårdagens solnedgång i Karlstad (dock tagen med iphonekameran).

Ibland önskar jag att jag fortfarande orkade dra runt på systemisen vart jag än går, like the old times!

...men nej, för jobbigt för en 21årig tant som mig.


Det var i alla fall en väldigt fin solnedgång.


Puss




Av malindabengtson - 29 juli 2012 18:54

Sitter på jobbet och ugglar (läs rastar). Det är lite småtråkigt att bara ha 14 intervjuare på jobb, tiden flyger inte direkt förbi...


Annars firade vi Marie igår, mycket bra förfest och krogen var packad (sjukt bra humor). Minus några mindre fina människor (läs äckliga vider) ute så var kvällen himla bra!


Nu ska jag springa iväg och köpa lite mat, hadeeeeeeeeeee!

Av malindabengtson - 28 juli 2012 11:39

 

Ovido - Quiz & Flashcards