malinda bengtson

Direktlänk till inlägg 30 juli 2012

Måndag

Av malindabengtson - 30 juli 2012 20:42

Hej,

sitter på jobbet och väntar på att få skriva in lite projekt, löner etc. Tiden går inte så väldans fort när det är så lite att göra, man får sysselsätta sig bäst man kan.


Häromveckan städade vi alla intervjuarplatser, skurade och städade IL-bänken och massa annat kul.


Annars har jag köpt en ny kalender idag, märkte att min visst tagit slut utan att jag sett det... är inte så duktig kalenderanvändare på sommaren tydligen. Men när jag kom på att jag inte hade någon aning om vad jag har planerat in i veckan så kände jag att det var dags att komma in i det igen! Heja mig


Nu vet jag i alla fall att jag ska fika med Sandra imorgon, fira Mami och Marie på Onsdag, rida på Torsdag, gå ut och äta med Marie på Torsdag, hänga och grilla på fredag med en massa skönt folk (förhoppningsvis, inte helt planerat och klart än), rida på lördag och kanske träffa Sofia en sväng. Sen är det även jobb hela veckan lång kan jag tro, minus Onsdag då jag är leeeeeeedig! Sjukt skönt. Håll tummarna för bra väder annars blir jag ledsen.


Det var nog bra att jag köpte mig en kalender ändå.


xx


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malindabengtson - 1 augusti 2014 15:30

Mammas dag idag så då är det klart att hon får välja vad vi ska göra! Det blev lunch på Café August vilket var väldigt gott och mysigt. Jag har faktiskt inte varit där förut så det var kul att äntligen komma iväg.                       ...

Av malindabengtson - 26 juli 2014 21:15

            Början på en grym utekväll med bästa tjejorna ♥ ...

Av malindabengtson - 25 juli 2014 17:45

                        Fick med mig de här två filurerna ut på en mysig tur i skogen. Snacka om bra kvällstur! älskar att tillbringa tid i stallet och det är inte dumt med sällskap där heller. Helt klart godkänd kväll, jag är så gla...

Av malindabengtson - 23 juli 2014 16:15

                                   Bästa vännerna, bästa dagen. Så himla perfekt! Åh vad jag gillar er! ...

Av malindabengtson - 20 juli 2014 20:45

                                                      Sinnessjukt bra helg i fina Jönköping med massa bra människor, kalas! ...

Ovido - Quiz & Flashcards