malinda bengtson

Alla inlägg under augusti 2012

Av malindabengtson - 11 augusti 2012 11:56

Är så sjukt sugen på lite internetshopping! Har suttit och dreglat lite på Nelly och det finns ju en del jag kan tänka mig att äga alltså. Men tyvärr så får det nog vänta tills nästa lön trillar in. Lite segt, och väldigt otajmat då jag fick en check på 75:- från Nelly häromdan som bara gäller t o m imorgon.

...kanske ska klicka hem en grej, bara en ynka?


  VILL HA!

Av malindabengtson - 8 augusti 2012 18:35


Idag har jag skrivit ut papper från Unionen. Dags att bli medlem i a-kassan, om ifall att man skulle bli arbetslös någon gång i livet. I hope not. I vilket fall som helst så känner jag mig lite mer vuxen för varje papper som skrivs ut, skrivs på, skickas in. För varje räkning som betalas, för varje nytt inköp till lägenheten så växer jag en bit. Det känns bra, jag står på egna ben och tjänar mina egna pengar. För ett halvår sen visste jag knappt hur man betalade en räkning, jag hade aldrig tvättat och jag hade heller ingen egen lägenhet.


Snart är det väl Villa, volvo och vovve också.



  

En iphonebild från förra veckan.

Av malindabengtson - 6 augusti 2012 12:25

It's just that...
I like you


A lot

Av malindabengtson - 5 augusti 2012 20:20

Av malindabengtson - 5 augusti 2012 12:18

Satt några timmar på Blå's servering igår, sjukt god mat och bästa tjejorna till sällskap.

Love!

Av malindabengtson - 4 augusti 2012 13:54


Herregud vad jag blir trött på jobbet ibland. Det finns verkligen ingeeeenting att göra. Jättekul att sitta och vänta på att tiden ska gå en hel dag.


Igår träffade jag Sofia och Gabriel efter jobbet, satt i solen vid älven och pratade och gick sen en sväng till Tempel. Mycket fin kväll. Målade min fina kista några varv när jag kom hem och däckade sen totalt framför tvn.


Idag ska jag ut till stallet och sen träffa Sofia efter jobbet. Vi jobbar om varandra hela veckorna så enda chansen att ses är på helgen.


Sen ska jag fixa iordning lite i lägisen också, kistan är nästan färdig så jag passade på att flytta bort det gamla (alldeles för stora) soffbordet innan jobbet idag. Så kistan kan ställas på plats och fixas lite med. Är såååå nöjd!


Men först jobb i 2½h till, woho!

Av malindabengtson - 2 augusti 2012 11:28

Kan dock tillägga (i och med föregående inlägg) att jag laddat ner den officiella OS-appen till telebooboon.
Det måste ju räknas på något plan?

Av malindabengtson - 2 augusti 2012 11:26


Bekännelse: jag har knappt lagt en sekund av min tid på OS.

Vet inte varför egentligen heller. Såg inte ens invigningen, istället såg jag Batman på bio.

That's that.

Skapa flashcards