malinda bengtson

Alla inlägg under oktober 2013

Av malindabengtson - 31 oktober 2013 20:40

Det är mycket valp här nu, men jag kan lova att jag inte klagar i alla fall!

Den här gången är det Emmelie & Nicklas lilla Troja som jag fått fånga på bild, jag passade på när vi var ute en kortis på deras innergård så det är inte de mest genomtänka bilderna. Men det är lite fina höstbilder att se på åtminstone.


    

    

   

Av malindabengtson - 9 oktober 2013 21:09

Har varit och hälsat på Elin i Stockholm i helgen, och Elin har skaffat valp! Sötaste lille labben är det, bara 12 veckor gammal. Och när jag ändå var där var jag ju tvungen att fota lille sötsaken. Har förresten äntligen fått tummen ur och köpt mig ett 50mm objektiv, och så himla nöjd med det köpet! Nu är dessa bilder lite snabbredigerade, det va vad jag hann med innan jobbet. Men jag är nog rätt nöjd ändå!


                 

Skapa flashcards