malinda bengtson

Direktlänk till inlägg 17 april 2014

Karlstad!

Av malindabengtson - 17 april 2014 21:45

Har längtat så mycket efter att få komma hem över påsken och gud så bra det blev!


Kom hem i Onsdagskväll, fick åka direktbuss från Oslo då det var så många som skulle till Karlstad, himla lyx! Var dessutom rätt sliten så sov en stor del av resan vilket gjorde att det gick snabbt hem. Mami hämtade upp mig på buss-stationen och vi åkte hem till PersiljeV.


 

Torsdagen började med att jag skjutsade mami till jobbet för att själv komma ut till stallet, och oj vad jag längtat dit! Till Lucky, alla katterna och Tippen såklart. Det är alltid lika skönt att komma ut en bit på landet, så mycket lättare att slappna av där. Blev en bra ridtur i solen med Tippen med som sällskap. Är så glad att jag kan komma ut till stallet och rida när jag vill!


Tog en tur in till stan för lite solning, sen till Bergvik för att köpa hårfärg och lite annat kul. Hämtade upp mamma från jobbet och åkte hem för att färga mitt hår. Åt lite mat och gjorde mig klar för kvällen - utgång med E.E och Mallan!


 


SÅ BRA KVÄLL! Kan ju säga att partybussen in till stan var typ kvällens höjdpunkt, så klockren. Ska se om jag kan få upp en video från det. Bästa! haha


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malindabengtson - 1 augusti 2014 15:30

Mammas dag idag så då är det klart att hon får välja vad vi ska göra! Det blev lunch på Café August vilket var väldigt gott och mysigt. Jag har faktiskt inte varit där förut så det var kul att äntligen komma iväg.                       ...

Av malindabengtson - 26 juli 2014 21:15

            Början på en grym utekväll med bästa tjejorna ♥ ...

Av malindabengtson - 25 juli 2014 17:45

                        Fick med mig de här två filurerna ut på en mysig tur i skogen. Snacka om bra kvällstur! älskar att tillbringa tid i stallet och det är inte dumt med sällskap där heller. Helt klart godkänd kväll, jag är så gla...

Av malindabengtson - 23 juli 2014 16:15

                                   Bästa vännerna, bästa dagen. Så himla perfekt! Åh vad jag gillar er! ...

Av malindabengtson - 20 juli 2014 20:45

                                                      Sinnessjukt bra helg i fina Jönköping med massa bra människor, kalas! ...

Ovido - Quiz & Flashcards