malinda bengtson

Direktlänk till inlägg 18 april 2014

Frukostdejt & Sushimys!

Av malindabengtson - 18 april 2014 23:45

Började dagen lite halvt bakfull med en frulle på Espressohouse. Mötte upp Emmelie & Marie där, finfin frukostdejt! Uppdaterade varandra lite om vad som hänt sen sist, snackade om gamla jobbet en del & allt nytt som händer i våra liv :) Efter en stooooor surdegsmacka & lite latte tog vi en sväng på stan & sen vidare mot Herhagen. Lämnade av Emmelie & tog en tur med goaste Ellington! Träffade på jooooordens sötaste mopsvalp vid bryggudden, 13 veckor om jag minns rätt... Så jädrans liten & go! Sen tog jag & Marie en tur till Välsviken & fyndade lite på Stadium Outlet, göööörnice.


 


Tog bussen hem till Stodene & fick maten serverad (lyxen med att bo hos päronen). På kvällen åkte jag till Ferran för sushi & mys med henne, Malin, E.E & Åsis. Massa snack och hundmys (läs hundkaos då Fille vägrade ligga still, haha!) Svängde förbi Astrid & Elis på vägen hem där det var full rulle! Skjutsade in Marie & Emelie till stan & åkte själv hem för att sussa (duktig tjej). Kan säga att det var rätt skönt att hålla sig nykter efter torsdagens bravader... 


 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malindabengtson - 1 augusti 2014 15:30

Mammas dag idag så då är det klart att hon får välja vad vi ska göra! Det blev lunch på Café August vilket var väldigt gott och mysigt. Jag har faktiskt inte varit där förut så det var kul att äntligen komma iväg.                       ...

Av malindabengtson - 26 juli 2014 21:15

            Början på en grym utekväll med bästa tjejorna ♥ ...

Av malindabengtson - 25 juli 2014 17:45

                        Fick med mig de här två filurerna ut på en mysig tur i skogen. Snacka om bra kvällstur! älskar att tillbringa tid i stallet och det är inte dumt med sällskap där heller. Helt klart godkänd kväll, jag är så gla...

Av malindabengtson - 23 juli 2014 16:15

                                   Bästa vännerna, bästa dagen. Så himla perfekt! Åh vad jag gillar er! ...

Av malindabengtson - 20 juli 2014 20:45

                                                      Sinnessjukt bra helg i fina Jönköping med massa bra människor, kalas! ...

Skapa flashcards