malinda bengtson

Direktlänk till inlägg 19 april 2014

Perfekt lördag

Av malindabengtson - 19 april 2014 23:45

Började dagen på bästa sätt - i stallet! Fick dessutom med mig E.E & Åsis ut på tur, så bra! Var strålande sol och ganska varmt trots att vi var ute på förmiddagen. 


 

Älskar verkligen att hänga i stallet, speciellt i sånt underbart väder. Kunde inte haft en bättre start på dagen!


   


Hem från stallet och direkt på påskmaten som mami fixat, mormor & Anders&Helena var med & jag åt tills jag rullade från bordet. Och sen påsktårta som efterrätt på det. Yummie!


 


Senare på em/kvällen mötte jag upp Emil, Joel, Elin & Peter för att laga mat tillsammans hos joel, så den här dagen består mest av mat, mat & lite mera mat (& alkohol).


   


Lagomt till maten joinade Johanna & lite senare kom även Martin förbi. Så sjukt bra kväll. Älskar att träffa så många av mina favoritmänniskor på en & samma gång, så mycket skratt & kärlek! Tusen tack för det vänner!   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malindabengtson - 1 augusti 2014 15:30

Mammas dag idag så då är det klart att hon får välja vad vi ska göra! Det blev lunch på Café August vilket var väldigt gott och mysigt. Jag har faktiskt inte varit där förut så det var kul att äntligen komma iväg.                       ...

Av malindabengtson - 26 juli 2014 21:15

            Början på en grym utekväll med bästa tjejorna ♥ ...

Av malindabengtson - 25 juli 2014 17:45

                        Fick med mig de här två filurerna ut på en mysig tur i skogen. Snacka om bra kvällstur! älskar att tillbringa tid i stallet och det är inte dumt med sällskap där heller. Helt klart godkänd kväll, jag är så gla...

Av malindabengtson - 23 juli 2014 16:15

                                   Bästa vännerna, bästa dagen. Så himla perfekt! Åh vad jag gillar er! ...

Av malindabengtson - 20 juli 2014 20:45

                                                      Sinnessjukt bra helg i fina Jönköping med massa bra människor, kalas! ...

Ovido - Quiz & Flashcards