malinda bengtson

Direktlänk till inlägg 20 april 2014

Chillsöndag

Av malindabengtson - 20 april 2014 00:00

Vadå sommarvärme?! Har solat i några timmar på altanen & hjälpt papi dra fram lite grejer från garaget. Verkligen så skönt att kunna gå rätt ut & bara lägga sig i en solstol. Den dagen man köper hus alltså...


Sen var det dags att fira papi! Fika, kaffe & tårta på det, rullar fram även idag. Släkten var såklart med & jag märker verkligen hur mycket jag uppskattar att träffa allihopa nu när det inte är lika självklart att kunna ta en tur till t.ex farmor eller mormor när man känner för det. Papi fick presenter & vi satt ute på altanen ett tag allihopa innan det var dags att dra vidare. 


 


Plockade upp E.E & Fille på Sundsta för att ta en tur till Sandgrundsudden & njuta i solen. Lika bra som det alltid är med de två favoriterna 

 

 

Bara se så himla fina man kan vara! ♥♥♥♥♥

 

Vi tog sen en tur till Malin där Ferr också va. Hängde några timmar med de finaste tjejerna jag vet.

 

Ja, jag har haft den p-e-r-f-e-k-t-a helgen!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malindabengtson - 1 augusti 2014 15:30

Mammas dag idag så då är det klart att hon får välja vad vi ska göra! Det blev lunch på Café August vilket var väldigt gott och mysigt. Jag har faktiskt inte varit där förut så det var kul att äntligen komma iväg.                       ...

Av malindabengtson - 26 juli 2014 21:15

            Början på en grym utekväll med bästa tjejorna ♥ ...

Av malindabengtson - 25 juli 2014 17:45

                        Fick med mig de här två filurerna ut på en mysig tur i skogen. Snacka om bra kvällstur! älskar att tillbringa tid i stallet och det är inte dumt med sällskap där heller. Helt klart godkänd kväll, jag är så gla...

Av malindabengtson - 23 juli 2014 16:15

                                   Bästa vännerna, bästa dagen. Så himla perfekt! Åh vad jag gillar er! ...

Av malindabengtson - 20 juli 2014 20:45

                                                      Sinnessjukt bra helg i fina Jönköping med massa bra människor, kalas! ...

Ovido - Quiz & Flashcards