malinda bengtson

Alla inlägg den 14 juni 2014

Av malindabengtson - 14 juni 2014 23:45


                 

Av malindabengtson - 14 juni 2014 22:45

Efter många om och men blev det till att ta bilen på en liten roadtrip till Stockholm på lördagen.

Jag har aldrig kört själv eller knappt åkt bil till Stockholm förut, men med gps & musiken som sällskap så gick det utan problem! Det var t o m riktigt kul, speciellt 120-sträckorna.

När jag äntligen hittat fram till Sofias trakter på Lilla Essingen (med gratis parkering!) tog jag mig en promenix in till centrum. Stockholm är inte riktigt min typ av stad, men ibland är det ändå himla fint.

Efter en liten fotopromenad i Gamla Stan (som jag för övrigt aldrig besökt tidigare) slog jag en pling till min bror och det blev till att se fotbollen på Hornshuset med några av hans kompisar. Fin dag & trevligt sällskap!
Tyvärr har jag inte lagt in några bilder från kameran än, så det får fyllas på senare.

Efter detta tog jag bussen tillbaka till Sofia för att möta henne efter jobb. Tanken var att vi skulle sova ganska direkt men när man inte setts på ett tag finns det alldeles för mycket att prata om för att det ska gå. Så vi låg uppe ett tag och pratade om allt och ingenting alldeles för länge innan vi tillslut däckade båda två 

Så bra start på Stockholmsresan!

Ovido - Quiz & Flashcards