malinda bengtson

Alla inlägg den 15 juni 2014

Av malindabengtson - 15 juni 2014 00:30


VILKEN SÖNDAG! Helt magisk. Verkligen något av det bästa jag varit med om. 


  

Började med att det var sjuktjäklapotthett i storstan! Höll på att smälta när vi gick hundra meter ner till ICA för att köpa frulle. Vi överlevde i alla fall och fick med oss en riktig gofrulle. 


Efter frullen var det duscha-packa-kaffe-fika-tajm, inte riktigt allt på en gång men nästan, för att vara effektiva. Vi bestämde oss sen för att det var smartast att ta bilen till Gärdet eftersom jag sorgligt nog måsta åka tillbaka till karlstad direkt efter spelningen...


 

Sofia fixar den klassiska "Vin-i-petflaska-drinken" 


 

♥ BILJETTEEEEEEEEEN! 


   

Så himla fint inne på området. Puss!


 

 

Även fast jag inte har någon bild på det så passade jag och Sofia på att hoppa in och spela lite volleyboll när vi ändå hade chansen, SÅ KUL! Men ojojoj vad man tappat, kunde ju knappt någonting längre. Men vi var ju i alla fall tusen gånger bättre än de som spelade innan, haha!

Nedräkning på skärmarna. Det är nostalgi från Norra Fältet -05 

     

Sverige. Jockes tal innan den här låten var helt fenomenalt. Det var inte bara mellansnack, det var stora, viktiga ord. Han tog chansen och använde den för att påverka så många människor.

Slutsats, i det här landet är alla välkomna.


    


Mannen I Den Vita Hatten. MED EXTRAVERSER. Det var så längesen. Det var SÅ JÄVLA BRA. Det finns ingenting som får mig att må så bra som det här. Det finns ingenting som slår det här, ingenting som är större än det här. Den här kärleken är helt fantastisk. Att jag dessutom stod omringad med så ortoligt söta människor längst fram i vimlet, åh. DEN KÄRLEKEN


Det går inte att beskriva hur bra det här var, men jag kan lätt säga att det var en av topp tre bästa konserterna jag sett. Jag vill vara där igen, jag vill aldrig lämna den här kvällen!

Skapa flashcards