malinda bengtson

Alla inlägg den 20 juni 2014

Av malindabengtson - 20 juni 2014 18:00

  

 

 



Av malindabengtson - 20 juni 2014 15:15


Var uppe sent igår för att baka tårtbottnar till midsommartårtan, och sen tidigt imorse för att hinna med allting som ska göras idag - men åh vad det är värt det! 


Jag började med att åka till bästa Ängebäck för att plocka jordgubbar och SÅ MYCKET det fanns! Helt sjukt, bästa tidiga plocket på 33 år. Att plocka jordgubbar är verkligen något av det bästa man kan göra på sommaren 


 

 

Ringde och väckte(!) Emil när jag ändå var där, blev inbjuden på lite frulle och catchup, brabrabra! Drog sen vidare för att plocka lite blommor till min krans vid kyrkan, passade såklart på att säga hej till Viola och ge henne en midsommarbukett. Bästa Viola.

 

Vidare hem för att äta midsommarlunch med familjen, äta lite jordgubbar, dekorera tårtor och fixa krans! Någonstans emellan detta fixade jag mig själv inför kvällen och snart ska vi åka mot Bomstad där resten av folket väntar. Blir nog en bra kväll det här!


Ovido - Quiz & Flashcards