malinda bengtson

Alla inlägg den 22 juni 2014

Av malindabengtson - 22 juni 2014 17:30


Det är så himla härligt när så många av alla gamla stodenebor är hemma samtidigt, den bästa stämningen. Vi träffades ett gäng på Janssons Café idag för att fika, prata och bara ha det så himla mys. Sen blev det såklart en himla massa skratt också! Det är så sjukt, det är människor jag träffade varenda dag förr, nu kan det vara så illa att vi bara ses några gånger per år... Och just därför är det så kul att ses, det känns liksom som hemma när vi är tillsammans. 


   


Efter den fikan drog jag mig vidare in till stan för en lunch med bästa Marie! Också en jag träffar ALLDELES för lite nu när hon bor i Jönköping och jag i Oslo... 

     

Gooooooooooott!

Och massa bra snack som fortsätter imorgon när hon jag och Emmelie ska ta en morgonpromme, like old times! 

Skapa flashcards