malinda bengtson

Direktlänk till inlägg 6 juli 2014

Heja mig!

Av malindabengtson - 6 juli 2014 14:54

Jag kom precis in efter en pw/springtur på ca 45 min. Det var egentligen inte meningen att jag skulle vara ute så länge (tänkte bara ta kanske en 20minutare) men jag tog en väg jag aldrig vart på förut så tappade liksom bort mig rätt bra. Men det gjorde ingenting, jag hade hela dagen på mig att hitta rätt! Och det gjorde jag tillslut också, utan google maps för en gångs skull. Skön tur hur som helst, ska verkligen försöka hålla i det här nu. 


 

Använder i princip aldrig keps men med tanke på hur mitt hår ser ut idag så kände jag att det var snällast mot mina medmänniskor... Tycker förövrigt att jag matchar träningskläderna rätt bra, speciellt eftersom jag inte haft en tänke på det när jag köpt grejorna. 

 

De tre senaste skorna. Är så himla glad att jag tagit tag i livet och inte går i converse varje dag längre, mina fötter och knän känns så mycket bättre nu. Älskar de längst till höger, så snygga! 


Nu blir det dusch, och sen lurre! 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malindabengtson - 1 augusti 2014 15:30

Mammas dag idag så då är det klart att hon får välja vad vi ska göra! Det blev lunch på Café August vilket var väldigt gott och mysigt. Jag har faktiskt inte varit där förut så det var kul att äntligen komma iväg.                       ...

Av malindabengtson - 26 juli 2014 21:15

            Början på en grym utekväll med bästa tjejorna ♥ ...

Av malindabengtson - 25 juli 2014 17:45

                        Fick med mig de här två filurerna ut på en mysig tur i skogen. Snacka om bra kvällstur! älskar att tillbringa tid i stallet och det är inte dumt med sällskap där heller. Helt klart godkänd kväll, jag är så gla...

Av malindabengtson - 23 juli 2014 16:15

                                   Bästa vännerna, bästa dagen. Så himla perfekt! Åh vad jag gillar er! ...

Av malindabengtson - 20 juli 2014 20:45

                                                      Sinnessjukt bra helg i fina Jönköping med massa bra människor, kalas! ...

Skapa flashcards