malinda bengtson

Alla inlägg den 12 juli 2014

Av malindabengtson - 12 juli 2014 23:30

Äntligen har två veckor gått, dags för två veckor ledigt hemma i Sverige!

Jag slutade klockan tre men skulle såklart springa runt på rean i stan en sväng innan jag skulle med bussen. Blev en liten felräkning i tiden och det slutade med att jag fick stressa som en galning för att hinna med... Men jag hann, och när jag kom till bussterminalen visade det sig att bussen var tio min sen, så skönt att kunna slappna av!

Sen åkte vi rätt förbi tullen så tjänade in de minuterna där och kom fram i tid, så bra.

Framme i Karlstad mötte mamma upp mig för att ta min väska då jag skulle direkt till Koriander och möta upp systrarna Eriksson.

Blev en himla bra kväll med massa fuldans och skratt! En bättre lördag helt enkelt.

Av malindabengtson - 12 juli 2014 01:15

Som vanligt så borde jag sova men tröttheten har inte slagit till än. Så jag drar på ännu ett avsnitt av OITNB, snart klar med första säsongen!

Ovido - Quiz & Flashcards