malinda bengtson

Alla inlägg den 16 juli 2014

Av malindabengtson - 16 juli 2014 16:15

Jag har bestämt mig för att lämna mitt röda hår och gå över till något nytt! Det känns himla konstigt då jag haft det röda i ca sex(!!!) år, men det blir nog bra det här! Ska bara vänja mig vid det...

Sen blev det ju aaaaningen mörkare än jag hade tänkt. Menmen, det bleks väl snart (hopppppas jag). Känns rätt bra i alla fall, nu kan jag lättare klä i vilka färger jag vill, woho!

Av malindabengtson - 16 juli 2014 14:30

Äntligen kom jag ut till stallet igen! Känns alltid så bra där ute, helt lugnt och skönt, så avslappnat. Och finaste Lucky som alltid är så go, min lille polle.

Blev en väldigt lugn tur pga värmen, kunde inte gå i varken ridbyxor eller någon tröja! Så jag blev nog några myggbett rikare på turen genom skogen, och i solen kom bromsarna flygandes men vad gör det? Fortfarande tokmysigt!

Ovido - Quiz & Flashcards