malinda bengtson

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av malindabengtson - 17 maj 2010 19:52

     






 


Kom på att jag inte lagt upp några bilder från badrummen vi gjort om!

Jag har inte heller några riktiga 'före' bilder, så det får duga med de där de rivit allt. De här över är från det på övervåningen iaf, det är inte klart än pga att de klantat sig så det ska fixas till, ett bubbelbad ska in och lite annat göttit ska göras, men det är iaf snyggare än innan!


   



Här är badrummet nere, som är helt klart. Underbart skön uppfräschning!
Ska se om papi kanske har några 'före' bilder, annars kan ni tänka er finfina plastväggar & golv, missfärgningar & annat härligt..

tack gud för kakel.

Me

Av malindabengtson - 17 maj 2010 02:26

 


Klockan är 02.27

jag ska njuta av natten en liten stund till

sen ska jag sova.
natti

Av malindabengtson - 17 maj 2010 00:10

 


OM EN VECKA ÄR JAG I VÄRMEN IGEN.
RÅNICE

Ovido - Quiz & Flashcards