malinda bengtson

Alla inlägg under februari 2011

Av malindabengtson - 6 februari 2011 03:04

 

En person jag vill byta liv med för en dag – och varför


Det här är jag. När jag var runt 3 år skulle jag tro, fina tider.

Jag skulle alltså vilja byta liv med mig själv för en dag, eller rättare sagt så skulle jag vilja gå tillbaka för en dag till den tiden. När man var liten, hade kul åt allt och alla, inte behövde bry sig om någonting & största problemet var vilken av alla leksaker man skulle leka med. Lyxproblem...


Nu är det tvärtom; man ska bry sig om allt som händer, man får inte skratta åt vad som helst & man har inte råd med alla leksaker man vill ha..

Varför blev jag äldre?

Av malindabengtson - 5 februari 2011 23:32

    


     


Rensat lite i rummet de senaste dagarna, så tänkte att jag lika gärna kunde lägga upp lite bilder på hur fint jag har det här. Vill aldrig lämna mitt rum, love it. Tänker ta med det när jag flyttar, kopiera rakt av.

Jaaa-aarå.


Sista bilden är på Elin & mig, hittade en gammal ram & fixade den idag faktiskt. Saknar den bruden, ses snart. Snartsnartsnart.

Av malindabengtson - 5 februari 2011 18:00

     Innehållet i min väska


-plånis

- läppcerat & glans

-nagellack & fil

-handkräm

-mascara

-älskade kalendern

-kompaktkamera

-tuggummi

-nycklar

-extra mobiler (lärt mig av mina misstag)

-ipod laddare

-restaurangchansen, för tillfället, ska tydligen sälja... Någon som är sugen?


Well, thats that.

Av malindabengtson - 4 februari 2011 18:20

 

KOLLA JAG VANN!

heheheh....

Av malindabengtson - 4 februari 2011 17:33

 

  Någonting jag ångrar


Bilden får väl stå för det den står för, mig, som klant.

Och alldeles för wasted, det är ånger.

Finns en del såna kvällar, speciellt nu på senare tid, himla dumt alltså.


Annars ångrar jag inte alltför mycket, just nu.


Never regret something that once made you smile

Av malindabengtson - 3 februari 2011 14:30

    


Jag ligger lite efter här känner jag. Det enda som blir skrivet är listan och det är ju lite tråkigt faktiskt..


I lördags hände det grejor i alla fall, roadtrip ner till gbg, lite mat & fint sällskap. Hockey stod på listan och oj vad bra det blev! Färjestad åkte ner för att möta frölunda och vann matchen med finfina 3-0 eller noll-tre om man ska vara noga. Vinst blev det hur som helst! Bra dag, bila hem igen, trötta tjejor och hemska ögon i natten.

Görs om snart igen och då är det tametusan fullt ut som gäller!

Av malindabengtson - 3 februari 2011 12:00

 

En bild på mig själv för ett år sen

Av malindabengtson - 2 februari 2011 09:15

  Mitt drömbröllop


Jag har inte tänkt så mycket på hur mitt drömbröllop ser ut, det ligger så långt fram så det känns inte ens relevant att drömma. Det jag i alla fall vet nu är att jag vill att det ska vara ljust; vitt och ljusrosa, som prästkragen. Helst utomhus en solig sommardag, på en äng sprängfyllt med prästkragar. Sen ska alla mina närmsta vara där, stodeneligan, redan bestämt. Vi ska dansa hela natten lång, och bara vara så sjukt lyckliga. Resten lämnar jag till ödet.

kärlek


Ovido - Quiz & Flashcards