malinda bengtson

Alla inlägg under februari 2011

Av malindabengtson - 10 februari 2011 00:49

 

Små söta grisar från lillerud! (tagen januari förra året)

Galet söta saker men fy fasen vad det luktade, helt sjukt!

Av malindabengtson - 10 februari 2011 00:15

  En bild på mig själv som är tagen utav någon annan

Av malindabengtson - 9 februari 2011 22:15

   

Min(a) favorit film(er)


Fick bli två, bara för att.

The Green Mile tar nog priset egentligen, men jag måste erkänna att jag är så sjukt svag för twilight, egentligen mest för böckerna men speciellt första filmen är ju bara mums.

Av malindabengtson - 9 februari 2011 01:23

  

ÄLSKADE TIPPEN!

Av malindabengtson - 8 februari 2011 15:15

                 


åhhåhåhhh bara älskar vädret

och pollarna, mysisar!

Av malindabengtson - 8 februari 2011 15:00

       


Fotade lite i stallet idag, var sjukt härligt väder, love it!

Av malindabengtson - 8 februari 2011 02:30

  En bild på det jag köpte senast

Av malindabengtson - 7 februari 2011 13:30

   


    


Vad jag åt idag


Nä, jag har inte ätit allt det här, idag.

Inget av det faktiskt, men jag orkade inte ta fram kameran när jag redan ätit upp. Det var liksom ingen idé, jag glömde helt enkelt, & då fick det bli såhär.

Om någon undrar vad jag åt får den fråga. Eller leva i ovisshet, ditt val.

Ovido - Quiz & Flashcards