malinda bengtson

Alla inlägg den 28 mars 2014

Av malindabengtson - 28 mars 2014 00:30


Hallo!

Har nu jobbat på Boys i två veckor, om 22 dagar kommer första lönen! Kommer ju bli ganska så skönt kan jag lova.

Annars så trivs jag bra, det är tyvärr inte så mycket kunder men de säger att det blir bättre om ca en månad så jag hoppas på det. Butiken är fräsch & fin, tur att jag inte är kille för då skulle jag shoppa sönder (finns FÖR mycket fina grejer!) & bli pank på två sekunder.


Har förövrigt börjat lyssna en hel del på podcasts då det tar ett tag till jobbet (pga sugiga bussar & andra förbindelser) & de håller mig bra sällskap på vägen. Favoriterna just nu är Fredagspodden med Hannah & Amanda, Alex&Sigge, Sandra & Michelle, Robin&Robin samt P3 Dokumentär, alla är väldigt underhållande & intressanta! Ska även börja lyssna på Filip&Fredrik men har inte riktigt hunnit dit än. Är med andra ord helt såld på poddar, nya blogghetsen!


Jaja, dags att sussa. Avslutar med några fina iphonebilder från butiken:


         


Hadeeeeeee!

Ovido - Quiz & Flashcards