malinda bengtson

Alla inlägg den 30 mars 2014

Av malindabengtson - 30 mars 2014 00:30


EN SÅ BRA DAG


Har chillat med mig själv hela dagen, från brunch i solen till kvällsmys i soffan med favoritserierna. Butiken är stängd på söndagar (liksom resterande norge) så jag har inget annat val än att vara ledig. Ganska skönt ändå att inte kunna välja, ingen ångest över att inte jobba! Jag är även ledig varje torsdag och ca tre av fyra lördagar vilket är väldigt skönt. Dessutom är det ganska enkelt att byta pass om jag vill ha långhelg för att t.ex åka hem till karlstad eller så, brabra! Så helt lugn dag förutom när jag skulle springa ner till Kiwi för att köpa glass & bär, då var jag två cm från att springa rätt in i entrén när jag kom på att det var söndag. Som tur är så finns Bunnpris 200m upp så sprang dit & slängde några av mina sista slantar på en bra brunch, värda pengar & dessutom finns det kvar till morgondagens frulle, yummie!


Massa svammel, men hur som helst har jag haft en bra helg. Imorgon är det tillbaka till vardagen med stängning på schemat. I veckan hoppas jag på att orka med några pw's & sen kommer en fin vän som jag vill hinna med att träffa så håller tummarna för det!


Nattinatti kompisar   


   

Ovido - Quiz & Flashcards