malinda bengtson

Alla inlägg den 2 april 2014

Av malindabengtson - 2 april 2014 14:00


Försöker komma in i lite bättre vanor här borta. Skippa den där chokladen, chipsen muffinsen & allt vad det har varit för att bli lite sundare & förhoppningsvis må lite bättre! Än så länge går det bra, har kommit igång med pw's, inte ätit något sött på några dagar, dricker mer vatten & jag känner mig redan piggare. När lönen kommer är tanken att jag ska fixa mig ett gymkort också & komma tillbaka till de vanorna, vore fint. Tills dess kör jag lite småpass här hemma för att smygstarta de ickeexisterande musklerna (så jag inte känner mig som en liten klenis när jag går till gymmet sen). 


Får väl se hur det går, jag vet själv att motivationen inte alltid är den bästa. Men jag ska jobba på det!


 

Ovido - Quiz & Flashcards