malinda bengtson

Alla inlägg den 3 april 2014

Av malindabengtson - 3 april 2014 23:45












Äntligen fått mig ett norskt bankkonto! Dock så kommer inte kortet för ens om någon vecka & pengar bjussar de väl inte heller på så det får vänta tills lite senare i månaden. Men nu underlättar det i alla fall för mig när lönen kommer, så att jag verkligen kan få in den, skönt!


Det mesta är på topp här just nu; himla massa soldagar, bra jobbdagar (om än lite sega), bra humör, fina kvällar i myslyan osvosv. Fick mig t o m bra sällskap på bussen till jobbet häromdagen, en riktig sötnos!


Slänger med en bild på centret under kvällstid. Det till höger är själva shoppingen, det till vänster är Lørenskog kino (bio) & Lørenskog kulturhus - riktigt fräscht ställe!



 

         

Av malindabengtson - 3 april 2014 20:30


SÅ HIMLA BRA DAG


Åh, älskar att vara ute i solen, känna att man rör på sig & tar vara på den lediga dagen mitt i veckan. Eller mitt i kanske var att ta i men är ledig varje torsdag i alla fall. Tog en pw på förmiddagen och det var så himla varmt och skönt, verkligen vår!


Idag var passande nog Matilda & hälsade på i Oslo för några timmar så jag mötte upp henne i stan & så tog vi en promenix ner till Tjuvholmen där vi satt med varsin frappe i solen. Det blev massa skratt blandat med allvarligare ämnen. Så som det ska vara. Åh, jag har saknat Matilda, det var verkligen dags för lite kvalitetstid med den godingen!



       

Ovido - Quiz & Flashcards