malinda bengtson

Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

JAG VILL INTE VARA VÄDUR

Av malindabengtson - 21 januari 2011 21:40

 


Tydligen kanske jag inte alls är oxe, som jag trott i hela mitt liv. Utan nu ska jag istället vara vädur. Inget illa ment till alla vädurar, men jag vill fan inte va någon. Är jag oxe så är jag! Det är helt sinnes hur man kan komma med en så skruvad nyhet.


En amerikansk astronom har kommit fram till detta då det beror på i vilken position jordklotet ligger i relation till stjärnorna, och det är då tydligen inte samma som för 3000 år sedan då de stjärntecken vi har idag fastställdes.


TACK FÖR DEN säger jag. Och fan heller.

Jag föddes oxe och det kommer inte ändras, sådetså.


Sen har det inte ändrats än heller, men det snackas om det och det är illa nog! Dessutom har det tydligen tillkommit ett nytt stjärntecken; "Ormbäraren"... Och nu är alltså Skorpionen bara 5 dagar. VAD HÄNDER MED VÄRLDEN?


Nej men ärligt, snälla, det får inte ändras.

Jag vill inte va vädur, jag vill vara oxe. Som jag alltid vart.

OM -och det är ett jävla OM- det skulle ändras vet jag inte vart jag tar vägen. Jag går inte med på det i alla fall, den saken är säker!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malindabengtson - 1 augusti 2014 15:30

Mammas dag idag så då är det klart att hon får välja vad vi ska göra! Det blev lunch på Café August vilket var väldigt gott och mysigt. Jag har faktiskt inte varit där förut så det var kul att äntligen komma iväg.                       ...

Av malindabengtson - 26 juli 2014 21:15

            Början på en grym utekväll med bästa tjejorna ♥ ...

Av malindabengtson - 25 juli 2014 17:45

                        Fick med mig de här två filurerna ut på en mysig tur i skogen. Snacka om bra kvällstur! älskar att tillbringa tid i stallet och det är inte dumt med sällskap där heller. Helt klart godkänd kväll, jag är så gla...

Av malindabengtson - 23 juli 2014 16:15

                                   Bästa vännerna, bästa dagen. Så himla perfekt! Åh vad jag gillar er! ...

Av malindabengtson - 20 juli 2014 20:45

                                                      Sinnessjukt bra helg i fina Jönköping med massa bra människor, kalas! ...

Ovido - Quiz & Flashcards